Digitalno prelistavanje 2

Za nama je još jedna uzbudljiva nedelja na društvenim mrežama. U ovonedeljnom prelistavanju pričaćemo i novostima sa Instagram-a, Facebook-a  i nekim zanimljivim statističkim činjenicama iz sfere Internet marketinga.

Facebook testira kategorizaciju sadržaja

Facebook je spreman da napravi još jedan veoma važan korak ka prilagođavanju News feed-a svojim korisnicima, ovog puta se radi o veoma jednostavnoj opciji gde sam korisnik podešava šta od sadržaja želi da vidi. Film, muzika, politika? Na vama je da izaberete vama važan sadržaj. Ova opcija je za sada u fazi testiranja, ali veoma brzo bi mogla da postane dostupna svim korisnicima.

Twitter je uveo Connect tab

Twitter je lansirao Connect Tab u nameri da korisnicima olakša pronalaženje naloga koji bi im bili interesantni za praćenje.  Na osnovu vaše lokacije, naloga koje pratite kao i tweet-ova koje lajkujete Twitter će vam preporučiti koga da zapratite, a uz to će vam i obrazložiti svoj predlog.  U zvaničnom saopštenju navodi se i da će se vremenom ova opcija usavršavati kako bi korisnicima dala što bolje i preciznije predloge.

Instagram video karusel reklame

Kao što je i najavljeno tokom 2015. godine, Instagram uvodi Video karusel reklame, one će se sastojati od višeo video snimaka (u jednom sponzorisanom postu) od kojih će svaki trajati do 60 sekundi. Trenutno ovu mogućnost testira svega nekoliko velikih oglašivača, a ovaj vid reklamiranja trebalo bi da postane dostupan svima već tokom druge polovine maja.

Pogledajte kako će izgledati novi format video reklame na Instagramu:

Stižu Instagram biznis nalozi

U martu je potvrđeno da Instagram radi na razvoju biznis naloga, po uzoru na Facebook.

instagram-biznis-nalozi

Tri glavne odlike biznis naloga biće:

  • Dugme za kontakt
  • Klikabilna lokacija
  • Kategorizacija tagovima

Klikom na kontakt dugme, korisnici će moći da pošalju mejl nosiocu naloga.

Connect_with_Moments_gif

Tagovi će biti ispod BIO polja i određivaće delatnost (Restoran, alkoholno piće i sl. ).

Za sada ne postoje informacije o tome kada će biznis nalozi postati dostupni svim korisnicama.

Novo istraživanje: Kako ljudi koriste Facebook rekacije?

Kompanije Quintly sprovela je istraživanje na preko 130 hiljada postova kako bi ispitala kako ljudi koriste nove Facebook rekacije.

Najučestaliji odgovor na Facebook postove svakako ostaje Like sa udelom od 74%, sledi ga Share (14%), i komentari (7,2%), dok su reakcije (Wow, Love, Haha, Sad i Angry) zauzele svega 2,4% . Od svih raspoloživih reakcija korisnici najviše koriste „Love“ (50,8%) dok je najređe korišćena reakcija „Haha“ (9.5.%).

Ovo je bila naša selekcija novosti iz sveta internet marketinga za ovu nedelju, a novo prelistavanje vas očekuje već sledeće nedelje.