Saveti za efikasniji internet marketing

Opseg internet marketinških kanala danas je veći nego ikada. Pored društvenih mreža, koje su se pokazale kao odlično i efikasno sredstvo za promociju biznisa svih obima, pojavljuju se i nove i drugačije internet platforme na kojima možete plasirati vaš brend.

1. Ne zapostavljajte email marketing

Nakon marketinškog “kopernikanskog obrta” kod društvenih mreža, koje su se par excellence pokazale kao vrhunske advertajzing internet platforme, ljudi su uglavnom zapostavili nešto tradicionalniji metod internet marketinga – email. Iako je email marketing definitivno izgubio primat, ne bi trebalo da bude u potpunosti zaboravljen. Email marketingom se takođe može uspostaviti efektivna komunikacija sa klijentelom,  naravno – ako se postavi dobra strategija.

2. Koristite nove marketinške internet alatke

Pored tradicionalnih društvenih mreža, postoji čitava lepeza novih i interesantnih internet platformi koje mogu biti isplative za biznis. Posebno obratite pažnju na nove video streaming servise na internetu, popur Meerkata i Periscope-a!

3. Šerujte vaše blogove i na druge internet platforme, pored Facebook-a i Twitter-a

Blogovi su uvek dobrodošli za digitalnu promociju vašeg biznisa ili brenda na internetu. Možete lako osvojiti inernet publiku plasiranjem zanimljivih priča i sadržaja koji nije usko vezan za prodaju, a redovno ažuriranje i postovanje blogova će poboljšati SEO. Ukoliko vaši blog postovi sadrže CTA (Call to Action), generisaćete i nove lead-ove ka vašem sajtu. Pored standardnih internet kanala komunikacije, mi vam preporučujemo da vaš sadržaj plasirate i na drugim digitalne platformama koje nisu popularne kao Facebook i Twitter, ali su i te kako korisne i imaju svoju, segmentisanu publiku. Među njima preporučujemo SlideShare, Linkedin biznis grupe, Pinterest i Triberr.

4. Iskoristite Cloud tehnologiju

Cloud tehnologija, odnosno Cloud computing vam omogućava da svi podaci koji su potrebni korisniku, bile to aplikacije, dokumenti ili nešto drugo budu dostupni putem interneta u svakom trenutku. Cloud (SkyDrive, DropBox i drugi) nam pruža aplikacije, pristup podacima, servise za čuvanje podataka i ne traži od korisnika poznavanje fizičke lokacije sistema. Razradom Cloud tehnologije možete profitirati, unaprediti bezbednost vašeg sadržaja, umrežiti vaše uređaje, ali i sačuvati novac.

5. Učinite internet sadržaj dostupnim za sve uređaje

Iako pristup internet kanalima preko mobilnih uređaja pobeđuje tradicionalno desktop “surfovanje”, neophodno je da znate kako da segmentirate vaš digitalni auditorijum. Iako je broj poseta možda veći sa mobilnih uređaja, neophodno je da vaš sajt bude adekvatno adaptiran i za desktop. Važno je da uzmete u obzir i “tablet potrošače!”

6. Oprobajte se u webinarima

Iako se u Srbiji ovaj metod još uvek nije dovoljno probio, stručnjaci navode da je čak 70% učesnika webinara steklo pozitivan stav o brendu nakon učešća.  Webinari („internet seminati“) su interaktivni i interesantnog sadržaja, te zaista predstavljaju odlično “tle” za nove marketinške poduhvate. Najvažnije je da webinar bude bogat sadržajem, da je taj sadržaj relevantan i da ga vodi neko sa iskustvom.