Digitalno prelistavanje: Koji su to noviteti obeležili društvene mreže?

Digitalno prelistavanje: Koji su to noviteti obeležili društvene mreže?

Društvene mreže se menjaju i razvijaju velikom brzinom, te smo zbog toga rešili da vas jednim blogom sprovedemo kroz sve novine na društvenim mrežama i internet marketingu koje su obeležile prethodnu nedelju.

Twitter više nije društvena mreža

Korisnici Twitter aplikacije su tokom prethodnih dana mogli da primete da se ova platforma više ne kategorizuje kao društvena mreža, već kao News App.  Ovime se jedna od najpopularnijih društvenih mreža distancirala od konkurencije kao što su Snapchat, Facebook i Instagram. Istovremeno postavši lider među aplikacijama u kategoriji vesti na Apple-ovom APP store-u.

Ovakav potez može se protumačiti kao najava velikih promena na Twitter-u, ali i kao eksperiment koji bi pokazao kako kategorizacija i rangiranje utiču na organsko preuzimanje aplikacija.

Facebook je proslavio još jedan jubilej

Tokom prve četvrtine 2016. godine, Facebook je uspeo da dosegne brojku od 1.65 milijardi mesečno aktivnih korisnika, ovime su zabeležili porast od 3,65% u odnosu na isiti period prošle godine.  Ova platforma beleži i rast kada su u pitanju dnevno aktivni korisnici, ova brojka je za godinu danas napravila rast od 4,8%, što znači da Facebook svakodnevno koristi 1,09 milijarda ljudi.

Snapchat raste velikom brzinom

April je bio uspeštan i za Snapchat, naime, tokom ovog meseca ova sve popularnija platforma pohvalila se sa 10 milijardi video pregleda na dnevnom nivou. Ova brojka zvuči jo sektakularnije ukoliko dodamo da je to porast dnevnih pregleda od 150% u odnosu na isti period prošle godine.U februaru ove godine,  Snapchat je imao 8 milijardi pregleda dnevno, a u novembru 2015. godine  6 milijardi. Ove brojke su zaista impresivne.

Youtube najavio novi format reklama

Prošle nedelje Youtube je najavio novi format reklama – Bumper reklame koje će trajati šest sekundi i nećete moći da ih skipujete (preskočite).  Reklamni prostor će se zakupljivati  po principu AdWords aukcije a naplaćivaće se po CPM  (Cost Per Mile) sistemu.

Ovaj format je nastao kao pogodniji za mlađe generacije i korisnike pametnih uređaja, a tokom testiranja se pokazao kao veoma uspešam. Pogledajte kako izgleda jedna Bumper reklama.

Digitalna sfera se menja iz časa u čas, i svakog dana možemo očekivati po neku tektonsku promenu na društvenim platformama! Mi ćemo se kao I dosada truditi da vas redovno obaveštavamo o svim novostima iz sveta internet marketinga.