Digitalno prelistavanje 5

Svet internet marketinga kao da je dinamičniji nego ikada. Sve popularne platforme prilagođavaju se biznis korisnicima i čine sve da im omoguće što jednostavniji i ekonomičniji pristup. Biznis nalozi i njihovi pandani razvijaju se na gotovo svakoj mainstream društvenoj mreži. Neke platforme beleže sve veći rast, druge upadaju u krizu. Nema potrebe da dalje nagađate, krenimo sa prelistavanjem:

Youtube Director

Reč je o novitetu na Youtube platformi koji omogućava biznis korisnicima da kreiraju Youtube reklame sa svojih telefona. Za sada samo znamo da je  Youtube najavio ovu alatku, a za sve druge detalje moraćemo da pričekamo.

https://youtu.be/ufI7su3KXng

Emoji Targetovanje na Twitter-u

Kako bi onima koji Twitter koriste za promociju svojih brendova omogućili da na lakši način targetiraju svoje potrošače, Twitter je omogućio targetiranje posredstvom emoji-a. Ovo će omogućiti bolju interakciju i preciznije formulisanje ciljnih grupa, ali takođe i prostor za nove izazove. Brendovi će do korisnika dolaziti imajući u vidu njihova osećanja, kao i sve ostale ekspresije koje izražavamo pomoću emoji-a.

Microsoft je kupio LinkedIn

Ova vest šokirala je mnoge, jer niko nije očekivao da će posle 12 godina najpopularnija biznis paltforma biti prodata. Još jedan šok je činjenica da je LinkedIN prodat za neverovatnih 26,2 milijarde dolara. Ovo će svakako uticati na budućnost platforme, ali je jedan od uslova prodaje bio da kompanija zadrži svoj brend i nezavisnost.

Nove alatke za targetiranje na Pinterest-u

Pinterest će do kraja meseca dodati tri nove alatke za targetiranje pri sponzorisanju kako bi uloženi novac biznis korisnika bio isplativiji. One će omogućiti remarketing aktuelnih kupaca, remarketing posetioca sajta kao i lookalike targetovanje. Kako bi biznis korisnicima omogućio što bolju uslugu, Pinterest je započeo saradnju sa dve velike kompanije, Epsilon i LiveRamp.

Zanimljiva Instagram statistika

Portal Social Bakers analizirao je 500 najpopularnijih naloga kompanija na Instagramu od januara 2015. do februara ove godine, kako bi se analiziralo povećanje broja pratilaca i sveukupne interakcije tokom velikih promena na ovoj platformi. Ukupni porast u broju pratilaca je 35%, ali se rast smanjivao vremenom. Sveukupna interakcija je porasla za 45%, ali individualna interakcija je u opadanju i sve je više korisnika koji se ubrajaju u neaktivne.

Snapchat popularniji od Instagrama

Snapachat polako, ali sigurno postaje ozbijna konkurencija srodnim platformama. Trenutno korisnici IOS proizvoda provode više vremena koristeći Snapchat,nego Whatsapp, Instagram i Facebook Messenger. Ova aplikacija beleži ogroman rast, pa joj tako na putu to vrha stoji samo još Facebook, a nama ostaje da vidimo da li će Snapchat uspeti ono što nijedna druga društvena mreža/aplikacija nije.

Digitalni svet nikada ne miruje, uvek su tu nove teme, zapažanja i promene, a ne mirujemo ni mi, zato ćemo nastaviti da redovno pravimo selekciju najzanimljvijih vesti sa interneta.